...pErcINtaan iNI amat memilukan...

    
     Ya Allah Ya Tuhanku..tiap kali ku bersujud pdmu,,aku xpnh lupa berdoa agar engkau sentiasa menguatkan cinta aku kpdnya..moga dipermudahkan segala urusannya..berada dlm keadaan yg sihat~sihat dan dijauhkan segala malapetaka..ku agung-agungkan namanya...
  tiap2 saat ku semai dan ku abadikan cinta kami..sungguh ku berharap,,agar dialah insan terakhir yg hadir di dlm hidupku dan melengkapi hari2 bahagiaku..ku harapkan dialah future hubbyku..demi cinta ku kpdnya..ya!..dulu aku lah insan yg xpernah setia dlm perhubungan...curang suda sebati lam hidup aku..aku suka jew maenkan perasaan lelaki yg btl2 menyintai aku seadanya..pada masa tue,,keseronokan jew yg aku tahu...
 aku belom knl erti cinta sejati..sekarang baru ku tahu betapa sakitnya menyintai orang yg xmenyintai kita..sggh seksa haty ini Ya Allah..cintaku ibarat bertepuk sebelah tangan...rinduku ibarat angin lalu dan sayangku dipandang sepi....sejauh mana sayangny dia padaku??..cinta??..apa yg dia nk sebenarnya dlm hidupku??..
     jika air mata saya yang awak harap2kan,,yess!..awak berjaya membuatkan saya menangis...bila terfikirkan awak,,air mata saya xpernah xmenangis...murahh jew air mata ney untuk awak..saya da cuba memahami awak...tapiii awak???
Awak kena paham , kenapa saya cemburu tengok awak , sebab cemburu tu tandanya sayang kan ?
Awak kena paham kenapa kadang2 saya merajuk , sebab saya nak kan perhatian daripada awak .
Awak kena paham ,kenapa saya selalu call dan sms awak, sebab saya rindukan awak .
Awak kena paham kenapa kadang2 saya marahkan awak , sebab saya nakkn yang terbaik untuk awak
Awak kena paham kenapa saya suka mengadu ...dengan awak , sebab awak lah segalanya bagi saya . saya nak awak je yang tahu .
Sekarang awak paham kan..

    awak..saya nak kan perhatian awak..saya nak kan kasih sayang yg tulus dari awak..boley kew awak menjadi teman hidup n mati saya??dulu awak igt tak janji2 awak pd saya???..awak janji yg awak xkan tinggal saya,,awak xkn sakitkan haty saya..awak akn jaga saya..susah senang kita bersama..kita bina mahligai..
   mungkin juga saya hanya memeluk bayang2 awak sedangkan awak hanya memaenkan kata2..untuk buang terus awak dlm haty saya adalah mustahil saya lakukan..mungkin saya perlukan masa..berapa lama saya xtahu sebab haty saya hanya untuk awak..it is not easy as A B C and 1 2 3 to forget you..sumpah..saya xpernah curang dgn awak..saya xpernah ada lelaki laen bila kapel nga awak...
    bila saya kenal awak,,saya suda berubah..saya xnak maen2kan perasaan laki lagi..tapi di saat saya btl2 menyayangi dan menyintai awak,,ny balasan yg saya dapat atas segala kesetiaan saya pd awak..awak bukan yang pertama dalam hidup saya tapi saya berjanji awaklah yang terakhir..cukuplah kemanisan ini yang harus saya kecapi dengan menyintai seorang lelaki..
    saya doakan awak bahagia dgn pilihan haty awak..mesti dia baek dan cantek kan??..lau tak,,awak xkan buat saya macam ney...saya ucapkan tima kaseh kerana sudi hadir lm hidup saya walaupun sekejap...halalkan semuanya..
    seriously,,aku insan yang lemah..mudah jatuh bila di timpa musibah seperti ini..hanya air mata yang menemani aku tika aku sedih..biarlah orang nk kata aku ni manja or cengeng..janji aku dpt balik semangat tuk terus hidup...mungkin ini takdir yang harus ku terima atas semua salahku dengan ex2 aku dulu...maafkan aku...aku cuma dpt doakan agar mana2 yang pernah aku sakitkan hatyny dulu..menemui kebahagiaan n kejayaan...tolongg maafkan aku...sekarang aku dh terima nasib yg sama..xpela,,aku redha...semua ney membuatkan aku tabah dan semakin berhaty-haty dalam memilih cinta...cinta yang penuh dengan kepura-puraan..
( hasil luahan seorang insan yg sedang mecari arah hidup )


sedeyhhh sehhh lagu nim..ase nak meleleh jew air mata ney...


2 comments:

usstamps said...

greetings from usa!
you have a great blog.
you are welcomed to visit me
http://blog.sina.com.cn/usstamps
thank you.

myrae kiroro said...

thank you so much..usstamps!..i'm new here...=)

A strong person knows how to keep their life in order. Even with tears in their eyes, they still manage to say "I'm ok" with a smile._MYRAEKIRORO