...boringnyaaaaaaaaaaaaa...

    salam sume..ngah wtpe yea??da mkn or belom??ishh boring betol la dk kt umah ni..asyik buat benda yg sama jewk..makan tido makan tido n makan tido..perut pom da makin boroi suda..hek3..nmpkny hjat nk diet,,xberkesampaian la..xkesah la,,jnji hidup hepy kan??skrunk ni cuti sem sdg menjengah..daa 2minggu da..memang hooreyy gila la bila da start cuti!..aku lah orang paling hepy..!!

    ..tp bila daa msuk 2minggu cuti,,kepuasan n keboringan lm diri mula terserlah....ni la aku,,ngengade betol..!!time ngah study nk cuti tp bila da start cuti cmney,,teringin gila2 nk study balik..rindu beb!..especially kt my book yg tebal2 tue..finance accountng,,management accountng,,taxation,,auditing n bagai..ouchhh bila teringatkn sume subjek tue,,memang ase nk termuntahh aku..killernya mengalahkan murderer tau!..mana taknya,,sumenya 4 and 3jam kredit..sem 5 ni la paling memenatkan tau..!!

    ..aloyaii 12 disember ni sesi meng"check" result lak..mcm mane la agknya result aku??..sihat kew tak..mintak2 la sumeny everything is okay..Ya Allah,,yg 'carry' tue mintak dijauhkan..aku da xkesah da pointer aku menurun bab finalexam ai tue memang menyengat sgt..susah mak oiii aku jew tau..uhuhu..Ya Allah kau selamatkanlah kami dr menjdi mangsa carry modul ni.,amin..malu beb..lau bleh daa xnk pkir da bnda2 yg daa lepas..hjat d haty ni nk abez2kn sem 6 ng cepat...

    yahOooooo!!...insylh bln 5 ni kami da grad..mudahan2 sumenya berjalan dgn jayanya..lepas abez diploma,,macam2 perkara ag nk pkir..pkir nk smbg degree la,,nk keja la,,nk kawin la..erkk kawin???eyhh mestilah!!..wajib ada lm kamus hidup aku tau!..yela sape la yg xnk kawin kn??tipulah lau kwn2 kt sini xdew haty pm nk kwin...iye kan??...normal kn??hek3...jgn maraa..tapi sabar myrae,,capai dlu cita2 kau yea..want to be an accountant soon..InsyaAllah...

     mm 17 disember ni aku daa kne msuk poly tau..org laen ngah syok2 cuti ag..nk wk cmner..nk jadi AJK minggu suai kenal sgt..!!..bru kau rasa..myrae jd ajk MSK??control dak2 junior yg bru msuk poly..classs kau jahhh!!..mcm best jewk..hihihihi..adik2 sume kena pggl kak myra la..tp syukur la ad jgk sijil nk tnjuk bila interview kjew tie..yela,,xkn nk tnjuk sijil derma darah kan??ha ha ha loyar buruk nmpk??memang aku xaktif pom..sem 6 bru nk bergerak..huhu..aktif jgk..aktif bab2 laen..ban2 yg secret..k laa kwn,,nk p melantak jap..perut ni buat hal lak..bila ckup time,,mula la mintak d isi..kita ny nk diet..xphm jiwa tol..okay2..aku gerak dlu..moga hari ini lebih baek dr hari semalam n moga hari esok lebih baek dr hari ini n blablabla..salam..


                 (adik myrae and abg khairul) * doodles curik drp cik lisa tau..i amk satu
                                                             



No comments:

A strong person knows how to keep their life in order. Even with tears in their eyes, they still manage to say "I'm ok" with a smile._MYRAEKIRORO